Gönderen İlyas BAT on 21:07

Şu Blogger'ı oldum olası sevmedim nedense. Böyle bana kıl geliyor. Hele seosu var ya aman düşman başına. Bu blogu da açar açmaz bıraktım öyle az önce aklıma geldi de bir yazı çekeyim dedim. Ne yazacağımı da bilmiyorum şahsen ama maksat can sıkıntımız giderilsin. Aslında bakmayın bu

lida diyet zayıflama r10seoogle

sitelerini yarışmanın başında açmış olsaydım çok iyi yerlere getirebilirdim ama son 1 ay jeton düştü. Şimdi sadece ana site yani lidaallidadiyetzayiflamar10seoogle.yazikolik.com'a faydası olsun diye yazıyorum. Zaten inanın sitenin kaçıncı sırada olduğunu bile bilmiyorum. Alexa sırası 20,657,926 bu da demek oluyor ki siteye benden başka girenler de var. Çünkü ben kaç gündür bu lida diyet zayıflama r10seoogle sitesine girmedim. Alexasını 8 bekliyordum şahsen. Sayaç da olmadığı için kimin nereden girdiğini bilemiyoruz tabiî. Hiç de merak etmedim. Giren kesin lida diyet zayıflama r10seoogle yarışmacılarından biridir. O da nasıl bulmuşsa hayret bir şey yani.

Neyse efendim gecenin bu saatinde lida diyet zayıflama r10seoogle için iyi saçmaladık. Yayında ve yapımda emeği geçen herkese teşekkür eder lida diyet zayıflama r10seoogle yazısını bitiririm.

0 yorum:

Search